۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۰۸۳۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تهدید را به بهترین شکل پاسخ می دهیم|کسانی انتخاب شوند که به فکر مردم باشند

تهدید را به بهترین شکل پاسخ می دهیم|کسانی انتخاب شوند که به فکر مردم باشند
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ما به دنبال جنگ و تنش در منطقه نیستیم، گفت: دشمن بداند ایران اسلامی هرگونه تهدیدی را به بهترین شکل ممکن پاسخ خواهد داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، بعد از ظهر امروز در نشست با مجموعه کارکنان قوه قضاییه این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز قدرت و اقتدار ایران اسلامی در جهان زبانزد خاص و عام است، گفت: امروز ایران اسلامی یکی از قدرتمندترین کشور‌های منطقه و جهان است تا جایی که دیگر هیچ کشوری نمی‌تواند او را تهدید کند و این مایه افتخار است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ما به دنبال جنگ و تنش در منطقه نیستیم، خاطرنشان کرد: این به معنای آن نیست که تهدیدات دشمن را بدون پاسخ بگذاریم؛ دشمن بداند ایران اسلامی هرگونه تهدیدی را به بهترین شکل ممکن پاسخ خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن در اوج ضعف و ناتوانی قرار دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی با اقتدار در ۴۰ سال گذشته توانسته همه فتنه‌های دشمن را خنثی کند و به لطف الهی امروز نیز پیروز میدان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکا را نشان از قدرت بالای ایران اسلامی در امور نظامی دانست و ادامه داد: دشمن باید بداند دوران بزن دررو تمام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه ضعف‌ها و کاستی‌ها را لازمه رشد و پویایی هر مجموعه‌ای بیان کرد و ادامه داد: اگر قوه قضاییه می‌خواهد به معنای واقعی کلمه رشد همه جانبه پیدا کند، باید به فکر رفع کاستی‌ها و کمبود‌های درون این مجموعه باشد؛ به جای آنکه دیگران عملکرد قوه قضاییه را نقد و کارشناسی کنند، خودتان به فکر اصلاح امور و رفع موانع باشید.

وی نقش قوه قضاییه در به حداقل رساندن فساد در جامعه را کلیدی و غیرقابل انکار دانست و افزود: باید در مقابل بی عدالتی و فساد بایستیم و نگذاریم فساد در جامعه گسترش پیدا کند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تغییراتی که در قوه قضاییه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله مردم در انتخابات آینده مجلس و دولتی را انتخاب کنند که موجب به هم پیوستگی و وحدت رویه در کشور شود.

وی حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی کشور را ضروری دانست و افزود: به یقین حضور جوانان پرشور و تلاشگر در قوه قضاییه نقش مهمی در پیشبرد اهداف این مجموعه و رفع کاستی‌ها خواهد داشت./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات